Název: Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected International Company
Autoři: Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingová strategie; Mezinárodní společnost; průzkum spokojenosti; SWOT analýza; International company; marketing communication; marketing strategy; satisfaction research; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197698

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443115


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet