Název:
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Překlad názvu:
Marketing Communication of a Selected Retail Unit
Autoři:
Pavlíčková, Kamila ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybrané maloobchodní jednotky. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část obsahuje vymezení teoretických východisek práce. Druhá část představuje analýzu současné situace prodejny. Na základě provedených analýz jsou ve třetí části vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které by měly vést ke zvýšení povědomí o prodejně a její nabídce a tím i ke zvýšení počtu zákazníků a posílení vztahů se stávajícími.
The master's thesis is focused on marketing communication of a selected retail unit. The thesis is divided into three main parts. The first part includes definition of the theoretical framework. The second part is an analysis of the current situation of the shop. Based on the results, improvement solutions in the marketing communication are proposed in the third part. The aim is to increase awareness of both the store and its goods, to aquire new cutomers and strenghten relations with the loyal cutomers.
Klíčová slova:
maloobchodní jednotka; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; marketing; marketing communication; marketing mix; retail unit
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197570