Original title:
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Translated title:
Marketing Communication of a Selected Retail Unit
Authors:
Pavlíčková, Kamila ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybrané maloobchodní jednotky. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část obsahuje vymezení teoretických východisek práce. Druhá část představuje analýzu současné situace prodejny. Na základě provedených analýz jsou ve třetí části vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které by měly vést ke zvýšení povědomí o prodejně a její nabídce a tím i ke zvýšení počtu zákazníků a posílení vztahů se stávajícími.
The master's thesis is focused on marketing communication of a selected retail unit. The thesis is divided into three main parts. The first part includes definition of the theoretical framework. The second part is an analysis of the current situation of the shop. Based on the results, improvement solutions in the marketing communication are proposed in the third part. The aim is to increase awareness of both the store and its goods, to aquire new cutomers and strenghten relations with the loyal cutomers.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing mix; retail unit; maloobchodní jednotka; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197570