Název:
Využití interního personálního marketingu ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Use of Internal Personnel Marketing in a Selected Company
Autoři:
Bugárová, Dominika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zameriava na personálny marketing a jeho uplatnenie v konkrétnom výrobnom podniku. Charakterizuje koncept, princípy a význam zvolenej problematiky, obsahuje analýzu súčasného stavu spoločnosti podporenú uskutočneným kvalitatívnym výskumom a navrhuje zmeny v internom personálnom marketingu, ktoré môžu prispieť k udržaniu potrebných ľudských zdrojov.
The diploma thesis is focused on personnel marketing and its application in the manufacturing company. It characterizes the concept, principles and significance of the HR marketing. It also contains an analysis of the current company’s situation which is supported by conducted qualitative research. According to this analysis there are formulated suggestions that can contribute to the maintenance of the necessary human resources.
Klíčová slova:
external personnel marketing; HR marketing; internal personnel marketing; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197510