Název:
Strategie rozvoje podniku
Překlad názvu:
Development Strategy of the Company
Autoři:
Cepáková, Hana ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje podniku s přírodními šperky a doplňky. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. Na základě podnikové vize a strategických cílů je navržena komplexní strategie rozvoje malého podniku včetně časového harmonogramu implementace.
This diploma thesis deals with the strategy of business development of company, which produce natural jewelry and accessories. Based on the strategic analysis, the company's position on the market and its competitive advantage is determined. According to the company's vision and strategic goals, a comprehensive strategy for the development of a small business is proposed, including a time schedule for implementation.
Klíčová slova:
Analýza 7S; Lewinův model změny; Malý podnik; PEST analýza; Přírodní šperky.; Strategická analýza; Strategie rozvoje; SWOT analýza; 7S; Development strategy; Lewin´s model of change; Natural jewelry.; PEST analysis; Small company; Strategy analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197466