Original title:
Strategie rozvoje podniku
Translated title:
Development Strategy of the Company
Authors:
Cepáková, Hana ; Šimberová, Iveta (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje podniku s přírodními šperky a doplňky. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. Na základě podnikové vize a strategických cílů je navržena komplexní strategie rozvoje malého podniku včetně časového harmonogramu implementace.
This diploma thesis deals with the strategy of business development of company, which produce natural jewelry and accessories. Based on the strategic analysis, the company's position on the market and its competitive advantage is determined. According to the company's vision and strategic goals, a comprehensive strategy for the development of a small business is proposed, including a time schedule for implementation.
Keywords:
7S; Development strategy; Lewin´s model of change; Natural jewelry.; PEST analysis; Small company; Strategy analysis; SWOT analysis; Analýza 7S; Lewinův model změny; Malý podnik; PEST analýza; Přírodní šperky.; Strategická analýza; Strategie rozvoje; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197466