Název: Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení
Překlad názvu: Marketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvement
Autoři: Opelík, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7C; 7P; cena; distribuce; golfová akademie; golfové služby; lidé; marketing; prezentace; proces; produkt; propagace; 7C; 7P; golf academy; golf services; marketing; people; place; presentation; price; process; product; promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/124335

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-438840


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-16, naposledy upraven 2024-08-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet