Název:
Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení
Překlad názvu:
Marketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvement
Autoři:
Opelík, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix Nikon Golf Academy a doporučení pro jeho zlepšení Cíle: Cílem této práce je optimalizace marketingového mixu společnosti Nikon Golf Academy, zaměřené na poskytování golfových služeb zákazníkům v Praze a okolí. Z rozboru stávajícího marketingového mixu společnosti, ze 7P (produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, proces a prezentace), by měly vzejít návrhy a doporučení pro zlepšení současného marketingového mixu, které by firmě mělo pomoci získat větší počet zákazníků a větší prosperitu. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního výzkumu a analýza sekundárních dat. Kvalitativní výzkum a výsledky z něj plynoucí zkoumá marketingový mix společnosti ze dvou stran. Nejdříve je marketingový mix zkoumán z pohledu managementu firmy, tedy samotných tvůrců mixu, poté z pohledu zákazníků a jejich vnímání jednotlivých složek mixu. Dále použitá analýza sekundárních dat slouží především k rozboru stávajícího marketingového mixu. Výsledky: Vnímání aktuálního marketingového mixu je jak ze strany managementu společnosti, tak ze strany zákazníků veskrze pozitivní. Výsledky výzkumu ale poukazují na fakt, že je zapotřebí provést určité změny v některých částech marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to těchto částí marketingového...Title: Marketing mix of Nikon Golf Academy and suggestions for its improvement Objectives: The aim of this work is to optimize marketing mix of the company Nikon Golf Academy, which focuses at providing services to customers in Prague and its surroundings. The analysis of the current marketing mix of the company, specifically of the 7P's (product, price, place, promotion, people, process, presentation), should bring proposals and suggestions for the improvement of its current marketing mix. This will help the company to attract higher amount of clients and bring bigger prosperity. Methods: In this thesis a method of qualitative analysis and a secondary data analysis is used. The quantitative analysis and its results focuses on the marketing mix of the company. First of all the marketing mix is analysed from the company's perspective. Thereafter the issue is analysed from the customers point of view perceiving of the components of the marketing mix. The secondary data analysis is applied to study the current marketing mix. Results: The company management and their clients evaluated the current marketing mix mostly as positive. The result of the research points out the fact that changes are needed. The following parts of the marketing mix were proposed: product, price, promotion and process. Product...
Klíčová slova:
7C; 7P; cena; distribuce; golfová akademie; golfové služby; lidé; marketing; prezentace; proces; produkt; propagace; 7C; 7P; golf academy; golf services; marketing; people; place; presentation; price; process; product; promotion