Original title: Kontinuita předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu sloučených mateřských a základních škol v kontextu kurikulární reformy
Translated title: Continuity of pre-primary and primary education from the point of view of management of integrated kindergartens and primary schools in the context of Czech curricular reform
Authors: Lisnerová, Romana ; Šafránková, Jana Marie (advisor) ; Walterová, Eliška (referee) ; Vítečková, Miluše (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: case study; continuity; curricular reform; integrated pre-primary and primary school; management; pre-primary education; primary education; school head; kontinuita; kurikulární reforma; management; předškolní vzdělávání; případová studie; sloučená mateřská a základní škola; základní vzdělávání; ředitel školy

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121114

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435053


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share