Název: Komercionalizace českých life-style blogů a vztah k publiku
Překlad názvu: Commercialization of Czech lifestyle blogs and its relationship to the audience
Autoři: Borovičková, Aneta ; Audy Martínek, Petra (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: affiliate marketing; Blog; blogosféra; influencer marketing; komercionalizace; Web 2.0; affiliate marketing; Blog; blogosphere; commercialization; influencer marketing; Web 2.0

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118977

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet