Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komercionalizace českých life-style blogů a vztah k publiku
Borovičková, Aneta ; Audy Martínek, Petra (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje blogům a jejich komercionalizaci, jevu, který je fenoménem on-line světa posledních let. Cílem práce je prozkoumat několik českých lifestyle blogů a zjistit, jaká je zde míra komerčního obsahu a jak na tento obsah reaguje publikum, zároveň také, jak se ke komerčnímu obsahu staví samy autorky blogů. V úvodu práce je popsán vznik a vývoj blogů, a to v českém i celosvětovém měřítku. Zmíněny jsou také charakteristické rysy blogů z různých úhlů pohledu na danou problematiku. Vznik a rozvoj blogů je zasazen do kontextu událostí, které tento vznik vůbec umožnily. Dále je pozornost věnována procesu komercionalizace obsahu na blozích a možnostem, jak blog a jeho obsah monetizovat. Důraz je kladen především na detailní popis influencer marketingu a jeho aktuálního fungování, ovšem rozebrán je také affiliate marketing a využívání nástrojů public relations na blozích. Výzkumná část pak poskytuje vhled do aktuálního světa českých lifestyle blogů a jejich komercionalizace. Nejprve detailně popisuje vybrané blogy a zasazuje je do kontextu české blogosféry, poté na základě detailní obsahové analýzy popisuje, jaká je míra komerčního obsahu na vybraných blozích a jak na něj reaguje publikum. Závěrečná část výzkumu vychází z analýzy rozhovorů se dvěma autorkami, které sdílely své názory...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.