Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand-lurking Phenomenon on Social Media
Audy Martínek, Petra ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Verlegh, Peeter (oponent) ; Denegri-Knott, Janice (oponent)
Fenomén neviditelných uživatelů na sociálních sítích a jejich vztah ke značce Abstrakt Klíčovými metrikami k posouzení zájmu spotřebitele na sociálních sítích byly dosud ve výzkumu používány převážně veřejně viditelné interakce s mediálním obsahem, jako jsou "likes", komentáře a sdílení. Jak však ukazuje výzkum online chování, veřejně se ve skutečnosti účastní pouze menšina uživatelů. Na sociálních médiích je drtivá většina uživatelů neviditelnými účastníky. Tato práce zkoumá veřejně neviditelné chování spotřebitelů na sociálních sítích a představuje originální metodologický přístup ke zkoumání jinak neviditelných vzorců chování. Navržená metodologie vychází z etnografických principů a kombinuje digitální metody s kvalitativními metodami. Na základě datového souboru 134 hodin záznamů obrazovek zachycených prostřednictvím sledovacích zařízení nainstalovaných na počítačích a chytrých telefonech 15 účastníků ze sedmi evropských zemí rekrutovaných z "generace Z" a 15 hloubkových rozhovorů provedených se stejnými účastníky, studie předkládá následující výstupy. Nejprve práce popisuje metodologický protokol k výzkumu neviditelného chování spotřebitelů ve vztahu ke značkovému obsahu v přirozeném prostředí sociálních médií. Dále představuje nový teoretický koncept, tzv. "invisible engagement", který je definován...
Krizová komunikace firem na sociálních sítích
Langrová, Veronika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Audy Martínek, Petra (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut Komunikačních studií a žurnalistiky Katedra Mediálních studií Studijní obor: Mediální studia Krizová komunikace firem v sociálních médiích Kritická diskurzivní analýza facebookové stránky Liberty Ostrava Diplomová práce Autor práce: Bc. Veronika Langrová Studijní obor: Mediální studia Vedoucí práce: Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Rok obhajoby: 2020 Abstrakt v českém jazyce: Diplomová práce se zaměřuje na krizovou komunikaci firem prostřednictvím sociálních médií. Na základě praktického příkladu společnosti ArcelorMittal Ostrava/Liberty Ostrava je v práci předložena kritická diskurzivní analýza, hodnocení a případná doporučení pro efektivní řešení krize v sociálních médiích. Součástí práce jsou i témata věnující se krizi a jejím typům, strategie firem pro sociální média, nejčastější rizika v oblasti komunikace nebo srovnání tradičních a sociálních médií v období krize. V teoretické rovině se práce dotýká i problematiky publika v souvislosti s využitím sociálních médií dělnickou třídou. Samotný výzkum pak kromě analýzy obsahuje i charakteristiky Moravskoslezského kraje nebo popis problému v souvislosti s prodejem ostravské ocelárny novému majiteli. Předpokládaným cílem práce je popis procesů spojených s krizovou komunikací v sociálních médiích. Výzkumná...
Komercionalizace českých life-style blogů a vztah k publiku
Borovičková, Aneta ; Audy Martínek, Petra (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje blogům a jejich komercionalizaci, jevu, který je fenoménem on-line světa posledních let. Cílem práce je prozkoumat několik českých lifestyle blogů a zjistit, jaká je zde míra komerčního obsahu a jak na tento obsah reaguje publikum, zároveň také, jak se ke komerčnímu obsahu staví samy autorky blogů. V úvodu práce je popsán vznik a vývoj blogů, a to v českém i celosvětovém měřítku. Zmíněny jsou také charakteristické rysy blogů z různých úhlů pohledu na danou problematiku. Vznik a rozvoj blogů je zasazen do kontextu událostí, které tento vznik vůbec umožnily. Dále je pozornost věnována procesu komercionalizace obsahu na blozích a možnostem, jak blog a jeho obsah monetizovat. Důraz je kladen především na detailní popis influencer marketingu a jeho aktuálního fungování, ovšem rozebrán je také affiliate marketing a využívání nástrojů public relations na blozích. Výzkumná část pak poskytuje vhled do aktuálního světa českých lifestyle blogů a jejich komercionalizace. Nejprve detailně popisuje vybrané blogy a zasazuje je do kontextu české blogosféry, poté na základě detailní obsahové analýzy popisuje, jaká je míra komerčního obsahu na vybraných blozích a jak na něj reaguje publikum. Závěrečná část výzkumu vychází z analýzy rozhovorů se dvěma autorkami, které sdílely své názory...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.