Název: Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií
Překlad názvu: Art in Žižkov: analysis of marketing communication of selected Žižkov galleries
Autoři: Průša, Vojtěch ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; galerie 35m2; hunt kastner; Lucie Drdova Gallery; marketing; marketing galerií; privátní galerie; art marketing; gallery 35m2; gallery marketing; hunt kastner; Lucie Drdova Gallery; marketing; private galleries

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118635

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415146


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet