Název: Jak žáci na prvním stupni vnímají spravedlnost? Morální usuzování žáků 1. stupně ZŠ v rámci výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Překlad názvu: How do first graders understand fairness? Moral reasoning in the primary social sciences
Autoři: Síbrová, Radka ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Rybák, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: morálka; morální usuzování; spravedlivý trest; spravedlnost; vývoj morálního usuzování; developement of moral reasoning; fair punishment; fairness; moral reasoning; morality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110118

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-406104


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet