Original title: Jak žáci na prvním stupni vnímají spravedlnost? Morální usuzování žáků 1. stupně ZŠ v rámci výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Translated title: How do first graders understand fairness? Moral reasoning in the primary social sciences
Authors: Síbrová, Radka ; Dvořáková, Michaela (advisor) ; Rybák, David (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: developement of moral reasoning; fair punishment; fairness; moral reasoning; morality; morálka; morální usuzování; spravedlivý trest; spravedlnost; vývoj morálního usuzování

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110118

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-406104


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share