Název:
Marketingová komunikace základní školy
Překlad názvu:
Marketing Communicetion of the Primary School
Autoři:
Furáková, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingová komunikace základní školy ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve školství. Cílem práce je komparace marketingové komunikace základních škol v hlavním městě a základních škol v okrese Nymburk z pohledu rodičů. Tato zjištění budou provedena na základě rozeslaných dotazníků v elektronické formě, které budou adresovány rodičům žáků z pěti základních škol v Praze 12 a pěti základních škol v okrese Nymburk. Cílem dotazování bude alespoň 70 % návratnost z celkově rozeslaných 300 dotazníků. Následně bude vyhodnoceno dotazníkové šetření a budou analyzovány rozdíly v marketingové komunikaci v Praze a v okrese Nymburk. Výzkumné šetření se zaměřuje na rozdíly v používaných marketingových nástrojích, komplexnosti poskytovaných informací prostřednictvím webových stránek základních škol a také otázkou, zda je komunikace rozhodujícím faktorem při výběru základní školy. Krátce se také zabývá produktem školy, který úzce souvisí s marketingovou komunikací a mixem. V závěru práce je uveden stav obou srovnávaných okresů základních škol. Srovnání zohledňuje, jak věk, tak i vzdělání respondentů. A navíc informuje rodiče o aktuálním stavu marketingové komunikace mezi školami a rodiči. Tato práce by měla pozitivně přispět jak rodičům, tak ředitelům škol, kteří z výsledků uvidí, zda...Marketing communication of the primary school ABSTRACT The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication in education. The aim of the thesis is to compare marketing communication of primary schools in the capital city and primary schools the district of Nymburk. The thesis is focused on the comparison of marketing communication between those schools and parents of pupils who attend them. These findings will be based on electronic questionnaires which were sent to parents of pupils from five primary schools in Prague 12 and five primary schools in the district of Nymburk. The aim of the interview will beat least 70 % return on the total of 300 questionnaires sent out. Subsequently, the questionnaire survey will be evaluated and differences in marketing communication in Prague and in Nymburk district will be analyzed. The research focuses on the differences in the marketing tools used, the complexity of the informations provided through the primary school website, and the question if communication is the most important factor in the choice of primary school. It also shortly addresses the product of the school, which is closely connected to marketing communication and mix. In conclusion, the thesis states the state of both primary schools districts compared. The comparison takes into...
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; public relations; vnitřní komunikace; vnější komunikace; základní škola; external communication; internal communication; marketing; marketing communication; marketing mix; primary education; public relations