Název:
Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Překlad názvu:
Suggestion of Changes in the Marketing Communication of the Selected Company
Autoři:
Holendová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
The thesis describes the marketing communication of a specific company. It contains the vital concepts from the marketing mix and its tools, which are then aimed at promoting the company. Futher section contains the analysis of current condition and own recommendations for improvements. The recommendations come from theoretical concepts together with the analysis of the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; společnost; zákazník; communication mix; company; customer; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178057