Název: Přístupy k žákovi s poruchami učení a chování na druhém stupni základní školy z pohledu asistenta pedagoga
Překlad názvu: Attitudes to pupil with learning disabilities and behavioral disorder at lower secondary school from the perspective of school teacher assistant
Autoři: Bergmannová, Klára ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ADD; ADHD; asistent pedagoga; podpůrné opatření; specifické poruchy učení; ADD; ADHD; school teacher assistant; specific learning disabilites; support measures

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106236

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet