Název: Rétorika obrazu v současných médiích
Překlad názvu: Rhetoric of the image in contemporary media
Autoři: OPATRNÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hyperrealita; média; reklama; Roland Barthes; rétorika obrazu; simulakrum; advertising; hyperreality; media; rhetoric of the image; Roland Barthes; simulacrum
Citace: OPATRNÁ, Lenka. Rétorika obrazu v současných médiích. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52021

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385228


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-09-11, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet