Original title: Sociální marketing a jeho fungování v českém prostředí
Translated title: Social marketing and it's impact in the Czech republic
Authors: Říhová, Linda ; Klimeš, David (advisor) ; Rosenfeldová, Jana (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2018
Language: cze
Keywords: food waste; Ministry of Agriculture; Ministry of the Environment; social marketing; stakeholder cooperation; strategic social marketing; Zachran jidlo; Ministerstvo zemědělství; Ministerstvo životního prostředí; plýtvání jídlem; sociální marketing; spolupráce stakeholderů; strategický sociální marketing; Zachraň jídlo

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99237

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383267


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2018-07-09, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share