Název:
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Low-cost Airline
Autoři:
Chaloupková, Markéta ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nízkonákladových leteckých společností. Práce se v teoretické části věnuje popisu nízkonákladové letecké dopravy a definici marketingových nástrojů. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové strategie nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Součástí praktické části práce je dotazníkové šetření. Na základě zjištěných poznatků byla společnosti Wizz Air navrhnuta marketingová zlepšení.
The diploma thesis deals with the marketing strategy of low cost airlines. The theoretical part describes low cost air transport and also define marketing tools. The practical part is focused on the low cost airline Wizz Air. In practical part of the work is included a questionnaire survey. Based on the findings, were proposed possible marketing improvements for Wizz Air airline.
Klíčová slova:
letecká doprava; marketingová strategie; Nízkonákladové letecké společnosti; air transport; Low-cost airlines; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81882