Název: Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of Low-cost Airline
Autoři: Chaloupková, Markéta ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: letecká doprava; marketingová strategie; Nízkonákladové letecké společnosti; air transport; Low-cost airlines; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81882

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377983


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet