Název: Marketing sociálních podniků
Překlad názvu: Marketing in social businesses
Autoři: Houlíková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; marketing sociálních podniků; marketingová komunikace sociálních podniků; sociální marketing; sociální podnik; sociální podnikání; CSR; marketing communication of social enterprises; marketing in social businesses; social enterprise; social entrepreneurship; social marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86155

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet