Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum vnímání vlivu kultovního seriálu HBO Sex ve městě na jeho divačky
Houlíková, Martina ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
O seriálu Sex ve městě byla sepsána řada odborných článků či prací, avšak žádná z nich se přímo nezabývala dopadem seriálu na své fanynky. Z empirického hlediska diplomová práce Výzkum vnímání vlivu kultovního seriálu HBO Sex ve městě na jeho divačky představuje kvalitativní analýzu, v níž jsou prostřednictvím hloubkových rozhovorů s divačkami zkoumány jejich názory na různé aspekty seriálu. Dále zde sleduji jejich motivace ke sledování takového mediálního obsahu a rovněž je zmapován i vnímaný vliv divaček seriálu na jejich životy. Při kvalitativní analýze se autorka zaměřila především na jevy ze seriálu jako genderová stereotypizace, konzumní styl života (product placement v seriálu) nebo například samotné postfeministické vyznění seriálu jako takového. Inspirací pro tuto práci bylo dílo Ien Angové, která se ve svém výzkumu zaměřila rovněž na fanoušky kultovního seriálu Dallas a snažila se interpretovat úspěšnost tohoto fenoménu skrze kvalitativní výzkum.
Marketing sociálních podniků
Houlíková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce Marketing sociálních podniků se věnuje současnému nově vznikajícímu fenoménu u nás - sociálnímu podnikání, zejména pak neprozkoumané oblasti marketingu sociálních podniků. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sociální ekonomika, sociální podnik a třetí sektor. Další problematické pojmy, které práce vysvětluje je koncepce CSR a sociální marketing. V další části jsou pak představeny principy sociálních podniků a příklad sociálního podniku. Práce se zaobírá problematikou sociálního podnikání a přináší ucelený přehled o aktuálním stavu českých sociálních podniků. Práce se následně věnuje aktuálnímu stavu marketingu sociálních podniků a marketingové teorii. Práce mapuje nedostatky v této oblasti, stejně tak v oblasti komunikace. Autorka pak v praktické části porovnává tento stav s teorií a přináší návrhy na další rozvoj marketingu a komunikace sociálním podnikům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.