Název: Analýza marketingové komunikace Dvorak Sec Contemporary Gallery
Překlad názvu: Analysis of marketing communication of Dvorak Sec Contemporary Gallery
Autoři: Hamaďáková, Johana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat komunikační a marketingovou strategii DSC Gallery zaměřením na její komunikační aktivity. První část je věnována teorii a popisu dílčích prvků oblasti marketingu kultury. Druhá část práce se zabývá samotnou případovou studií a závěrečné části autorka podává vlastní komunikační doporučení a shrnuje nabyté poznatky.
Klíčová slova: art marketing; DSC Gallery; Dvorak Sec Contemporary; marketingová komunikace; public relations; soukromá galerie; art marketing; DSC Gallery; Dvorak Sec Contemporary; marketing communication; private gallery; public relations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86147

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357429


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet