Original title: Analýza marketingové komunikace Dvorak Sec Contemporary Gallery
Translated title: Analysis of marketing communication of Dvorak Sec Contemporary Gallery
Authors: Hamaďáková, Johana ; Klabíková Rábová, Tereza (advisor) ; Shavit, Anna (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: Cílem této práce je analyzovat komunikační a marketingovou strategii DSC Gallery zaměřením na její komunikační aktivity. První část je věnována teorii a popisu dílčích prvků oblasti marketingu kultury. Druhá část práce se zabývá samotnou případovou studií a závěrečné části autorka podává vlastní komunikační doporučení a shrnuje nabyté poznatky.
Keywords: art marketing; DSC Gallery; Dvorak Sec Contemporary; marketing communication; private gallery; public relations; art marketing; DSC Gallery; Dvorak Sec Contemporary; marketingová komunikace; public relations; soukromá galerie

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86147

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357429


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-07-21, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share