Název: Postoje pedagogů k inkluzivnímu pojetí základního vzděláivání
Překlad názvu: Teacher's attitudes towards inclusive concept of basic education
Autoři: Marešová, Barbora ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inkluze; inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola; integrace; podpora; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; Inclusion; inclusive education; inclusive school; integration; student with special educational needs; support; teacher

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/85173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-356208


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-03, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet