Název:
Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky
Překlad názvu:
Job Satisfaction among Teachers at Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic
Autoři:
Baudyš, Jiří ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent) ; Paulík, Karel (oponent) Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra andragogiky a personálního řízení Andragogika Abstrakt k dizertační práci v českém jazyce Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky Jiří Baudyš Dizertační práce se zabývá pracovní spokojeností učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky. Pozornost je zaměřena na teoretická východiska pracovní spokojenosti, motivaci, psychologické a výkonové souvislosti pracovní spokojenosti a na zkoumání pracovní spokojenosti učitelů. Východisky empirického šetření jsou teorie pracovní motivace a výzkumy pracovní spokojenosti učitelů. Kvantitativní šetření pracovní spokojenosti učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky, ke kterému byl využit Inventář hodnocení spokojenosti učitelů, sleduje celkovou pracovní spokojenost učitelů a její vztah k vybraným proměnným, převážně extrapersonálního charakteru.Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra andragogiky a personálního řízení Andragogika Abstrakt k dizertační práci v anglickém jazyce Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky Jiří Baudyš The thesis focuses on job satisfaction among teachers of Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic. Attention is devoted to theoretical concepts of job satisfaction and motivation, along with job satisfaction in psychological and performance-related context and surveys on teachers' job satisfaction. The empirical investigation is based on the theories of work motivation and research into teachers' job satisfaction. Quantitative assessment of job satisfaction among the teachers of Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic is conducted with the use of the Teachers' Satisfaction Assessment Inventory in order to evaluate the teachers' overall job satisfaction and its relation to selected variables, especially of extrapersonal character.
Klíčová slova:
postoje; potřeby; pracovní spokojenost; stres; syndrom vyhoření; teorie pracovní motivace; vnímání; životní spokojenost; attitudes; burnout syndrome; Job satisfaction; life satisfaction; needs; perception; stress; work motivation theories