Název: Překážky zlepšování přípravy učitelů: Kvalitativní případová studie Pedagogické fakulty
Překlad názvu: Obstacles of Improvement in Pregraduate Teacher Education: Qualitative Case Study of Faculty of Education
Autoři: Lukáš, Richard ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Čada, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza rámců; departmentalismus; pedagogická fakulta; Pierre Bourdieu; případová studie; příprava učitelů; Sociologie organizace; výzkum vysokých škol; case study; departmentalism; faculty of education; frame analysis; higher education research; Pierre Bourdieu; Sociology of organization; teacher training

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78059

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet