Název: Magazín Forbes perspektivou politické ekonomie komunikace: Kritická analýza roku existence titulu na českém mediálním trhu
Překlad názvu: Forbes magazine in terms of the political economy of communication: a critical analysis of a year of existence of the czech media market
Autoři: Bendlová, Klára ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Forbes; identita; kvalitativní analýza; magazín; Politická ekonomie komunikace; úspěch; Forbes; identity; magazine; Political economy of communication; qualitative analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77703

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347221


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet