Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR
Bendlová, Klára ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce pojednává o komunikačních aktivitách Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR. Ten patří do oblasti sdíleného též cause-related marketingu fungujícím na principu účelného spojení komerčního a nekomerčního subjektu pro dobrou věc. Bakalářská práce mapuje komunikační aktivity nadace realizované na podporu dětí umístěných v kojeneckých ústavech a dětských domovech, po rozdělení původní Nadace Terezy Maxové. Cílem práce je demonstrovat nutnost aplikace marketingových nástrojů v komunikaci organizací v neziskovém sektoru. Součástí práce je vymezení neziskového sektoru vůči sektoru ziskovému. Neziskový sektor má oproti sektoru ziskovému jistá specifika, která zakládají odlišný způsob komunikace neziskových organizací. Specifika komunikace organizací v neziskovém sektoru nejlépe ilustruje způsob používání marketingových a komunikačních nástrojů v kampaních sociálního marketingu. Na základě toho práce zohledňuje specifika sociálního marketingu organizací neziskového sektoru. Značná část práce se věnuje komunikaci Nadace Terezy Maxové dětem. Ta je směřována především k firemním dárcům a veřejnosti jako potenciálním individuálním dárcům. Primárně se práce věnuje komunikaci projektu TERIBEAR.
Magazín Forbes perspektivou politické ekonomie komunikace: Kritická analýza roku existence titulu na českém mediálním trhu
Bendlová, Klára ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá českou edicí časopisu Forbes. Magazín Forbes dnes bezesporu patří k plně etablovaným a respektovaným titulům na globálním mediálním trhu. Renomé magazínu je spojeno s pravidelným vydáváním byznysových žebříčků. Koncept časopisu je založen především na příbězích úspěšných lidí. Práce mapuje uvedení titulu na český trh a první rok existence magazínu v podmínkách tuzemského mediálního trhu a pohlíží na něj perspektivou politické ekonomie komunikace. Pozornost je věnována konstrukci úspěchu a identit na stránkách českého vydání magazínu Forbes optikou politické ekonomie komunikace a její konfrontaci s východisky kulturálních studií. V rámci zasazení do širšího politicko-ekonomického kontextu je část práce věnována původní americké edici magazínu, jejíž vydavatel je majitelem licence vydávání titulu i v České republice. Hlavními zkoumanými politicko- ekonomickými oblastmi ve vztahu k magazínu Forbes je charakter produkce magazínu, jeho místo a cíle na trhu, strategie jejich dosažení a cílová skupina časopisu. Součástí práce je kvantitativní analýza obsahu magazínu a kvalitativní analýza editorialů šéfredaktora časopisu. Ta by měla poskytnout hlubší vhled do způsobu konstruování významů a identit v časopise. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikační aktivity Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR
Bendlová, Klára ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačních aktivitách Nadace Terezy Maxové dětem se zaměřením na projekt TERIBEAR. Ten patří do oblasti sdíleného též cause-related marketingu fungujícím na principu účelného spojení komerčního a nekomerčního subjektu pro dobrou věc. Bakalářská práce mapuje komunikační aktivity nadace realizované na podporu dětí umístěných v kojeneckých ústavech a dětských domovech, po rozdělení původní Nadace Terezy Maxové. Cílem práce je demonstrovat nutnost aplikace marketingových nástrojů v komunikaci organizací v neziskovém sektoru. Součástí práce je vymezení neziskového sektoru vůči sektoru ziskovému. Neziskový sektor má oproti sektoru ziskovému jistá specifika, která zakládají odlišný způsob komunikace neziskových organizací. Specifika komunikace organizací v neziskovém sektoru nejlépe ilustruje způsob používání marketingových a komunikačních nástrojů v kampaních sociálního marketingu. Na základě toho práce zohledňuje specifika sociálního marketingu organizací neziskového sektoru. Značná část práce se věnuje komunikaci Nadace Terezy Maxové dětem. Ta je směřována především k firemním dárcům a veřejnosti jako potenciálním individuálním dárcům. Primárně se práce věnuje komunikaci projektu TERIBEAR.

Viz též: podobná jména autorů
5 Bendlová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.