Název:
Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace
Překlad názvu:
Pilsner Urquell sponsorship of Czech ice hockey national team
Autoři:
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace Cíle práce: Cílem diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhů partnerských aktivit, které společnost Pilsner Urquell užívá v partnerském spojení s Českou hokejovou reprezentací, na období hokejové sezony 2016/2017. Doporučení a návrhy byly vytvořeny na základě analýzy partnerství a partnerských aktivit v sezoně 2014/2015 v rámci kampaně ICE HOCKEY 2015 během domácího MS v Praze a Ostravě. Metoda: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Analyzování partnerství a komunikační kampaň společnosti Pilsner Urquell byly vypracovány na základě případové studie a analýzy interních dokumentů organizace. Sběr nutných dat proběhl skrze strukturovaný rozhovor s marketingovým pracovníkem společnosti Pilsner Urquell. Výsledky práce: Výsledkem diplomové práce je návrh koncepce komunikační kampaně na sezonu 2016/2017 i s navrženými druhy a nástroji komunikace. Zároveň je předložena série dílčích projektů aktivujících partnerství České hokejové reprezentace a společnosti Pilsner Urquell. Tyto projekty obsahují hlavní ideu, způsob aktivace i finanční odhad jejich realizace. Klíčová slova: propagace, sponzoring, kampaň, Public Relations, imageTitle: Pilsner Urquell sponsorship of Czech ice hockey national team The Objective of the Thesis: The goal of this thesis is to create a comprehensive proposal of partnership activities between Pilsner Urquell and the Czech national ice hockey team for the 2016/2017 season. The conclusions and recommendations of this thesis are based on a thorough analysis of the same partnership in the 2014/2015 season within the frame of ICE HOCKEY campaign. Method: There were multiple methods of qualitative analysis used in the research section of the thesis. The relationship between both the sport association and Pilsner Urquell was analysed using a case study, document analysis and direct observation, with communication campaign as well. The data collection process was facilitated by a structured interview with the marketing department of both sides. Results of the thesis: The outcome of this thesis is a comprehensive proposal of a PR campaign for the 2016/2017 ice hockey season. The proposal includes concrete communication measures and initiatives that establish the partnership between the Czech National Ice Hockey Team and the Pilsner Urquell company. All individual initiatives are described in terms of their mission in the context of the overall partnership, the steps required to their realization, and...
Klíčová slova:
image; kampaň; propagace; Public Relations; sponzoring; campaign; image; promotion; Public Relations; sponsorship