Název: Motiv násilí a variabilita jeho užití v reklamě s ilustrací na sociální reklamě organizace Amnesty International na rozdílných mediatypech ve vybraných letech
Překlad názvu: Motiv of violence and its various uses in advertising with ilustration on The social advertising of the organization Amnesty International in diverse media forms in specific years
Autoři: Poliaková, Karolína ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Amnesty International; nekomerční marketing; násilí; persvaze; Reklama; sémiotika; Advertising; Amnesty International; non-commercial marketing; persuasion; semiotics; violence

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71958

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341080


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet