Název:
Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013
Překlad názvu:
Marketing research of the participant's satisfaction European Company Sport Games 2013 in Prague
Autoři:
Švec, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti účastníků na Evropských firemních sportovních hrách v Praze 2013 Cíle práce: Zjištění spokojenosti účastníků s Evropskými firemními sportovními hrami v roce 2013 v Praze. Na základě výsledků z výzkumu se udělá vyhodnocení her a budou navrženy možnosti na zlepšení. Metody: V práci je použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od účastníků Evropských firemních sportovních her v Praze je použito elektronické dotazování. Výsledky: Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Pro lepší přehlednost jsou výsledky v grafech a tabulkách a podrobně popsány. Celkově byli s akcí účastníci spokojeni, největší spokojenost byla s povodňovou komunikací a s ubytováním. Naopak nespokojeni byli s děním na Meeting Point. Výzkum také zjistil, na kterých sportovištích byly největší organizační a technické problémy. V závěrečné části jsou sepsány návrhy a doporučení na zlepšení. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sport, Evropské firemní sportovní hry, ECSG.Title: Marketing research of the participant's satisfaction European Company Sport Games 2013 in Prague Objectives: Finding out the participant's satisfaction with European Company Sport Games 2013 in Prague. On the basis of results will be done evaluation and will be proposed possibilities for improvement. Methods: In work uses quantitative marketing research. For the primary data collection from participants of European Company Sport Games in Prague is used electronic questioning. Results: All results are in the practical part. The results are in the graphs and tables and they are described in detail. The participants were generally satisfied with the event, the most with the flooding communication and accommodation. On the other side were dissatisfied with the event at Meeting Point. The research also find out at which sport facilities were the biggest organization and technical problems. At the end part is written the proposal and recommendation for improvement. Keywords: Marketing, marketing research, participant's satisfaction, sport, European Company Sport Games, ECSG.
Klíčová slova:
ECSG; Evropské firemní sportovní hry; Marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; sport; ECSG; European Company Sport Games; Marketing; marketing research; participant's satisfaction; sport