Název: Marketingová komunikace značky Camel: od běžné značky k ikonické
Překlad názvu: x
Autoři: Kališ, Jakub ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Camel; cigarety; ikonická značka; komunikační mix; kouření; kulturní budování značky; Marketing; marketingová komunikace; mýtus; reklama; značka; advertising; brand; Camel; cigarettes; communication mix; cultural branding; iconic brand; Marketing; marketing communication; myth; smoking

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70597

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339723


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet