Název:
Srovnání misantropní talk Show Jana Krause a filantropní talk show Marka Ebena Na plovárně
Překlad názvu:
Comparing misanhropist talk show Jana Krause and philantrhropist talk show Marek Eben's Na plovárně
Autoři:
Kopřivová, Jitka ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část diplomové práce Srovnání misantropní Show Jana Krause a filantropní talk show Marka Ebena Na plovárně si klade za cíl charakterizovat formát talk show v zahraničí a u nás. Stručně zachycuje vývoj žánru ve světě a vstup talk show do českých televizí. Dále se zabývá definicí moderátora, způsoby jeho komunikace, výstavbou rozhovorů s hosty, jejich výběrem, představením Jana Krause a Marka Ebena, charakteristikou obou talk show - Na plovárně a Show Jana Krause. Praktická část se zabývá produkční analýzou, která analyzuje rozhovory se zástupci obou produkčních týmů. Kvalitativní analýza si klade otázku "Jak se liší filantropní a misantropní pojetí talk show z hlediska obsahu a produkčních záměrů?". Závěr shrnuje zjištěná data.The theoretical section of the thesis Comparison of the misanthropic Show Jana Krause and the philanthropic Mark Eben's show Na plovárně aims to characterize the talk show genre both abroad and in the Czech Republic. It briefly outlines the development of the genre and its arrival in the Czech television stations. It also gives a definition of a presenter, describes the ways of communication, construction of the interviews with the guests, their selection, introduces Jan Kraus and Marek Eben and characterises both talk shows - Na Plovárně and Show Jana Krause. The practical section deals with an analysis of production in which interviews with representatives of both production teams are analysed. A qualitative analysis aims to answer the question: "How do the philanthropic and misanthropic concepts of the talk show differ, from the perspective of content and production intentions?" The conclusion contains a summary of the collected data.
Klíčová slova:
host; Jan Kraus; kvalitativní analýza; Marek Eben; moderátor; Na Plovárně; produkční analýza; Show Jana Krause; Talk show; guest; Jan Kraus; Marek Eben; moderator; Na Plovárně; production analysis; qualitative analysis; Show Jana Krause; Talk show