Název:
Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Překlad názvu:
Customer's Satisfaction with Camp Brodský
Autoři:
Kejklíčková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kempingTitle:Customer's Satisfaction with Camp Brodský Objective: The aim of my work is to determine customer satisfaction camp Brodsky with his background, providing a range of services through marketing research. Methods: Research is conducted through a questionnaire survey and interviews during the two summer months (July, August). Results: The results will serve is to evaluate customer satisfaction and made the following recommendations for improving service quality. Key words: Marketing, marketing research, customer, service, customer satisfaction, camping
Klíčová slova:
kemping; Marketing; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníků; zákazník; camping; customer; Marketing; marketing research; satisfaction of customers