Original title:
Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Translated title:
Customer's Satisfaction with Camp Brodský
Authors:
Kejklíčková, Lenka ; Janák, Vladimír (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kempingTitle:Customer's Satisfaction with Camp Brodský Objective: The aim of my work is to determine customer satisfaction camp Brodsky with his background, providing a range of services through marketing research. Methods: Research is conducted through a questionnaire survey and interviews during the two summer months (July, August). Results: The results will serve is to evaluate customer satisfaction and made the following recommendations for improving service quality. Key words: Marketing, marketing research, customer, service, customer satisfaction, camping
Keywords:
camping; customer; Marketing; marketing research; satisfaction of customers; kemping; Marketing; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67514