Název:
Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost
Překlad názvu:
Communication campaign of adidas Czech Republic for Energy Boost product
Autoři:
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Komunikační kampaň společnosti adidas ČR na produkt Energy Boost Cíle práce: Stěžejním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení komunikační kampaně společnosti adidas ČR, která byla vytvořena speciálně na produkt Energy Boost. Návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě provedené analýzy kampaně. Metoda: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúčastněného pozorování a metodou analýzy dokumentů. Sběr dat probíhal pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovníkem marketingového oddělení společnosti adidas ČR. Výsledky práce: V závěru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikační kampaně a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiňovanými návrhy byly jmenovitě guerilla marketing, sestavení tréninkové skupiny před akcí organizace Runczech.com, propagace produktu ve vybraných institucích a projekt "adidas vás naučí běhat!". Jejich odhadovaná cena byla vyčíslena přibližně na 220 000 Kč. Klíčová slova: Komunikace, propagace, kampaň, podpora prodeje, reklamaTitel: Communication campaign of adidas Czech Republic for Energy Boost product The Objective of the Thesis: The objective of this Bachelor thesis is to propose enhancements and recommendations to adidas Czech Republic on their communication campaign related to the launch of Energy Boost product. The recommendations come from a primary analysis of the campaign. Method: Multiple methods of qualitative analysis were used in the research section of the thesis. The communication campaign was analyzed using a case study, direct observation, and document analysis. The data collection process was facilitated by a structured interview with an employee of the marketing department of adidas Czech Republic. Results of the Bachelor thesis: The conclusion of the paper evaluates the communication campaign and proposes improvements to its implementation. Guerrilla marketing, creation of a training group before the Runczech.com event, promotion of the product in specific institutions, and the "adidas vás naučí běhat!" project are among the notable suggestions. The cost of these enhancements was estimated to approximately CZK 220,000. Key words: Communication, promotion, campaign, sales support, advertisement
Klíčová slova:
kampaň; Komunikace; podpora prodeje; propagace; reklama; advertisement; campaign; Communication; promotion; sales support