Název:
Marketingový výzkum popularity sportovního produktu TRX
Překlad názvu:
Marketing research of the popularity of the TRX sports product
Autoři:
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum sportovního produktu TRX Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit popularitu sportovního produktu TRX u populace České republiky. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V mé práci jsem použila kvantitativní metodu, elektronické dotazování. Pro můj výzkum byl sestaven dotazník, který byl rozeslán pomocí sociálních sítí a e-mailů různým skupinám respondentů. Šetření probíhalo přibližně tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Zjistili jsme, že sportovní produkt TRX nemá vysokou popularitu u populace České republiky. Výzkumu se zúčastnilo celkem 181 osob, z nichž pouze 58 respondentů dokončilo dotazník. Z výsledků vyplývá, že TRX používají především muži věkové kategorie 16 - 25 let, kteří preferují cvičení samostatně, bez trenérů či skupinových lekcí. Naopak mladší ženy preferují cvičení s trenérem a ženy věkové kategorie 26 - 35 let se přiklání spíše k návštěvě specializovaných center s možností skupinových lekcí. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní produkt TRX, dotazování, popularitaTitle: Marketing research of the TRX sports product Aims: The main objective of this thesis was to find out how popular the TRX sports product is amongst the population of the Czech Republic. The secondary objective was to evaluate the gathered information. Methods: I used the quantitative method (on-line survey) in this thesis. The compiled questionnaire was sent out to various groups of responders using the social network and e-mail communication. The research lasted approximately three weeks in which the results were then processed by the computer technology. Results: We have discovered that the TRX sports product is not so popular among the population of the Czech Republic. 181 individuals participated in this research, from which only 58 responders satisfactorily finished the survey. The research shows that the TRX sports product is primarily used by men between the ages of 16 - 25 in which they prefer to exercise alone without a trainer or in a group setting. Alternatively younger women prefer to exercise with a trainer and women between the ages of 26 - 35 tend to visit more specialised centres with the possibility of group lessons. Key words: marketing research, TRX sports product, survey, popularity
Klíčová slova:
dotazování; marketingový výzkum; popularita; sportovní produkt TRX; marketing research; popularity; survey; TRX sports product