Název: Zákaznické tiskoviny obchodních řetězců a jejich užití mimo jiné z pohledu teorie kreativní spotřeby
Překlad názvu: Consumers media produced by the chain stores and its use in the light of creative consumption theory
Autoři: Borovičková, Lucie ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Zákaznické tiskoviny obchodních řetězců - teorie kreativní spotřeby - teorie spotřeby - spotřebitel - vývoj spotřební společnosti - spotřební chování - užití tiskovin - český retailový trh; Customer media of retail chains - creative consumption theory - consumption theory - consumer - history of consumer society - consumer behaviour - use of consumer media - Czech retail market

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329133


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet