Original title: Zákaznické tiskoviny obchodních řetězců a jejich užití mimo jiné z pohledu teorie kreativní spotřeby
Translated title: Consumers media produced by the chain stores and its use in the light of creative consumption theory
Authors: Borovičková, Lucie ; Reifová, Irena (advisor) ; Křeček, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Customer media of retail chains - creative consumption theory - consumption theory - consumer - history of consumer society - consumer behaviour - use of consumer media - Czech retail market; Zákaznické tiskoviny obchodních řetězců - teorie kreativní spotřeby - teorie spotřeby - spotřebitel - vývoj spotřební společnosti - spotřební chování - užití tiskovin - český retailový trh

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59844

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329133


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share