Název: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Překlad názvu: Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students.
Autoři: Bartová, Erika ; Zemková, Jaroslava (oponent) ; Hájková, Vanda (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Edukace; inkluzivní vzdělávání; mentální postižení; učitel; základní škola; školní integrace; žák; dispersonalization; Education; inclusive education; school integration; student; teacher basic school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59730

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet