Original title: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Translated title: Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students.
Authors: Bartová, Erika ; Zemková, Jaroslava (referee) ; Hájková, Vanda (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: dispersonalization; Education; inclusive education; school integration; student; teacher basic school; Edukace; inkluzivní vzdělávání; mentální postižení; učitel; základní škola; školní integrace; žák

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59730

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329021


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share