Original title:
Marketingový plán Fitcentrum Visla
Translated title:
The Marketing plan of Fitcentrum Visla
Authors:
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (advisor) ; Čáslavová, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: MARKETINGOVÝ PLAN FITCENTRA VISLA Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitnessTitle: MARKETING PLAN OF FITNESS VISLA Aims: The aim of this thesis is to collect detailed information from internal and external environment of fitness Visla. Based on these findings was draft a new marketing plan that will help to consolidate and improve market position fitness Visla. Methods: In this bachelor thesis has been used document analysis, characteristic of competition, interview, marketing mix, product portfolio analysis, PEST analysis and SWOT analysis. All methods were used to obtain information about fitness Visla. Results: The result of this thesis is marketing plan of fitness Visla for the end of a year 2013 and 2014, which contains all the essentials and can be an inspiration for implementation of the proposed activities. Keywords: Marketing, marketing plan, marketing mix, situational analysis, fitness
Keywords:
fitness; Marketing; marketing mix; marketing plan; situational analysis; fitness; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; situační analýzy
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56870