Název:
Děti se specifickými poruchami učení a jejich integrace
Překlad názvu:
Pupils with the learning disability and their integration
Autoři:
Řeháková, Lenka ; Linková, Marie (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou, která je podle mého názoru stále aktuální. Dětí se specifickými poruchami učení neustále přibývá a v závislosti na jejich problému také práce s nimi. Důležité pro dítě je, aby byla porucha správně diagnostikována. Práce obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část specifikuje SPU. Praktická část se zaměří, prostřednictvím kazuistiky, rozhovoru s učiteli a žáky, rozboru prací a pozorováním, na žáky se specifickými poruchami učení a na práci s nimi. Klíčová slova specifické poruchy učení integrace reedukace dítě/žák se speciálními vzdělávacími potřebami individuální vzdělávací plánIn this thesis I would like to deal with the issue, which is in my opinion, still current. The number of children with learning disabilities has been growing constantly and working with them has been getting more and more demanding. The correct diagnosis of learning disabilities is very important for a child and involves the participation of the pedagogical-psychological counselling institution. The correct educational approach in an ordinary class at primary school is also important to these students. It's the teacher who finally makes the individual educational year plan and suggests different ways of re-education. Key words specific learning disabilities integration reeducation child/pupil with the special educational needs individual education plan
Klíčová slova:
dítě; individuální vzdělávací plán; integrace; reedukace; specifické poruchy učení; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; child; individual education plan; integration; pupil with the special educational needs; reeducation; specific learning disabilities