Název: Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky
Překlad názvu: Political marketing and political communication as a tool of public policy
Autoři: Kratochvíl, Lukáš ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: politická komunikace; Politický marekting; vládní kampaně; political comunication; Political marketing; public policy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53123

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-322426


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet