Název: Apely v reklamních textech
Překlad názvu: Challenges in Promotional Texts
Autoři: Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adresát; apel; cena; cílová skupina; hodnota; jazyk; klient; komerční sdělení; motivace; média; nákup,emoce; persvaze; prodej; produkt; recipient; Reklama; sdělení; slogan; Advertisement,challenge; client; commercial communication; communication; emotion; language; media; motivation; persuasion; price; product; purchase; recipient; sale; slogan; target group; value

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52770

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-322079


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet