Název: Marketingové příležitosti mateřské školy. Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy
Překlad názvu: Marketing Opportunities for Nurseries. The degree of parents' education as one of the possible factors that influence the choice of a nursery
Autoři: Střechová, Jarmila ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence mateřských škol; Marketing školy; prostředí školy; swot analýza; Competition among nurseries; school environment; School marketing; swot analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309237


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet