Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora začínajících ředitelů mateřských škol od roku 1990 po současnost
Střechová, Jarmila ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Předkládaná diplomová práce podává informace o problematice podpory začínajícím ředitelům mateřských škol. Zabývá se proměnami této podpory v období od roku 1990 po současnost. Cílem diplomové práce je zjistit názory ředitelů škol preprimárního vzdělávání v Praze na podporu při jejich nástupu do funkce ze strany státu, zřizovatele, středního managementu, bývalého ředitele, ostatních kolegů a vzdělávacích institucí. Teoretická část diplomové práce představuje základní pojmy, které se týkají manažerských funkcí ředitele školy, jeho kompetencí a historického vývoje funkce ředitele mateřské školy v kontextu s podporou při jeho nástupu do funkce. Upozorňuje na nutnost vnější podpory ředitelů škol na jejich profesní dráze, a to především v období jejich začátků. Empirická část práce vychází ze studia odborné literatury a z výsledků dotazníkového šetření. Vyhodnocuje zkušenosti ředitelů v etapě začátků jejich kariéry ředitele. Hodnotí kvalitu pomoci, upozorňuje na chybějící články subvence. Autorka v diplomové práci navrhuje opatření, která by zkvalitnila úroveň podpory pro začínající ředitele mateřských škol. Úspěchem této práce by byla skutečnost, kdyby její závěry přispěly k dalšímu rozsáhlejšímu výzkumu, například ke srovnání podpory začínajících ředitelů mateřských škol v různých lokalitách a tím...
Marketingové příležitosti mateřské školy. Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy
Střechová, Jarmila ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Název: Marketingové příležitosti mateřské školy Podtitul: Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy Autor: Jarmila Střechová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce.: Mgr. Bc. Jiří Trunda Abstrakt: Předkládaná závěrečná bakalářská práce podává základní informace o školním marketingu a přibližuje význam marketingového řízení školy v obecné rovině. Školy vyvíjejí značné úsilí, aby obstály v silné konkurenci, musí pružně a rychle reagovat na změny ve společnosti. Měnící se situace ovlivňuje představy rodičovské veřejnosti o práci školy. Neodmyslitelnou součástí marketingového řízení školy je proto určování a předvídání požadavků klientů. Závěrečná práce vychází z přesvědčení, že dobrá znalost představ klientů může napomoci managementu organizace efektivně odpovídat na poptávku trhu. Výzkumná část práce je založena na průzkumu, který probíhal na sídlištní mateřské škole se zaměřením na zjišťování rodičovských priorit ovlivňujících výběr předškolního zařízení. Šetření zhodnotí, zdali současná nabídka sledované mateřské školy bude odpovídat nárokům klientů v blízké budoucnosti. Výsledky práce by mohly inspirovat managementy mateřských škol k zamyšlení nad vlastními možnostmi udržení klientů.
Podpora začínajících ředitelů mateřských škol od roku 1990 po současnost
Střechová, Jarmila ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Předkládaná diplomová práce podává informace o problematice podpory začínajícím ředitelům mateřských škol. Zabývá se proměnami této podpory v období od roku 1990 po současnost. Cílem diplomové práce je zjistit názory ředitelů škol preprimárního vzdělávání v Praze na podporu při jejich nástupu do funkce ze strany státu, zřizovatele, středního managementu, bývalého ředitele, ostatních kolegů a vzdělávacích institucí. Teoretická část diplomové práce představuje základní pojmy, které se týkají manažerských funkcí ředitele školy, jeho kompetencí a historického vývoje funkce ředitele mateřské školy v kontextu s podporou při jeho nástupu do funkce. Upozorňuje na nutnost vnější podpory ředitelů škol na jejich profesní dráze, a to především v období jejich začátků. Empirická část práce vychází ze studia odborné literatury a z výsledků dotazníkového šetření. Vyhodnocuje zkušenosti ředitelů v etapě začátků jejich kariéry ředitele. Hodnotí kvalitu pomoci, upozorňuje na chybějící články subvence. Autorka v diplomové práci navrhuje opatření, která by zkvalitnila úroveň podpory pro začínající ředitele mateřských škol. Úspěchem této práce by byla skutečnost, kdyby její závěry přispěly k dalšímu rozsáhlejšímu výzkumu, například ke srovnání podpory začínajících ředitelů mateřských škol v různých lokalitách a tím...
Marketingové příležitosti mateřské školy. Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy
Střechová, Jarmila ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Název: Marketingové příležitosti mateřské školy Podtitul: Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy Autor: Jarmila Střechová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce.: Mgr. Bc. Jiří Trunda Abstrakt: Předkládaná závěrečná bakalářská práce podává základní informace o školním marketingu a přibližuje význam marketingového řízení školy v obecné rovině. Školy vyvíjejí značné úsilí, aby obstály v silné konkurenci, musí pružně a rychle reagovat na změny ve společnosti. Měnící se situace ovlivňuje představy rodičovské veřejnosti o práci školy. Neodmyslitelnou součástí marketingového řízení školy je proto určování a předvídání požadavků klientů. Závěrečná práce vychází z přesvědčení, že dobrá znalost představ klientů může napomoci managementu organizace efektivně odpovídat na poptávku trhu. Výzkumná část práce je založena na průzkumu, který probíhal na sídlištní mateřské škole se zaměřením na zjišťování rodičovských priorit ovlivňujících výběr předškolního zařízení. Šetření zhodnotí, zdali současná nabídka sledované mateřské školy bude odpovídat nárokům klientů v blízké budoucnosti. Výsledky práce by mohly inspirovat managementy mateřských škol k zamyšlení nad vlastními možnostmi udržení klientů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.