Název: Marketingové strategie obchodu s uměním se zaměřením na současnou českou výtvarnou scénu
Překlad názvu: Marketing Strategies of Art Trade with a Focus on Contemporary Czech Art Scene
Autoři: Peško Banzetová, Michaela ; Horáček, Radek (oponent) ; Svoboda, František (oponent) ; Rais, Karel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; galerijní provoz; mezinárodní umělecký trh; obchod s uměním; prodejní galerie; současné umění; art marketing; contemporary art; gallery management; private sales gallery; the art market; the international art market

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64762

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-295613


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-28, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet