Original title: Marketingové strategie obchodu s uměním se zaměřením na současnou českou výtvarnou scénu
Translated title: Marketing Strategies of Art Trade with a Focus on Contemporary Czech Art Scene
Authors: Peško Banzetová, Michaela ; Horáček, Radek (referee) ; Svoboda, František (referee) ; Rais, Karel (advisor)
Document type: Doctoral theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: art marketing; contemporary art; gallery management; private sales gallery; the art market; the international art market; art marketing; galerijní provoz; mezinárodní umělecký trh; obchod s uměním; prodejní galerie; současné umění

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/64762

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-295613


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2017-04-28, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share